استفاده از تماس تلفني براي توسعه كسب و كار با افزونه كالرآيدي

۳ بازديد

 ماشين حساب
براي آشنايي با افزونه كالرآيدي ابتدا بياييد دو موقعيتي كه در تماس‌هاي تلفني با شركت‌ها و موسسات اتفاق مي افتد بررسي كنيم.
حتما بارها اتفاق افتاده است كه با شركت يا موسسه‌اي تماس گرفته باشيد و با يك مكالمه تكراري و طولاني مواجه شويد. درخواست خود را بايد بارها و براي چندين نفر تكرار كنيد و هركس بعد از شنيدن آن، شما را به فرد ديگري پاس مي‌دهد. همچنين زماني كه بالاخره موفق مي‌شويد با كسيكه مسئول آن كار است صحبت كنيد هيچ اطلاعي از سابقه شما در آن شركت ندارد!!! اتفاق ديگري نيز كه به‌احتمال زياد رخ خواهد داد اين است كه فرد پاسخگو نداند شما مشتري جديد هستيد و يا از مشتريان قديمي، تابه‌حال از چه محصولات و خدماتي استفاده كرده‌ايد و به چه چيزهاي ديگري علاقه‌مند هستيد. تمامي اين‌ها اتفاقات آزاردهنده‌اي هستند كه در اكثر تماس‌هاي تلفني رخ مي‌دهند.
حال بياييد موقعيت ديگري را تصور كنيم، شما با شركت يا موسسه‌اي تماس مي‌گيريد و دقيقا كسي كه مسئول كار شماست پاسخ مي‌دهد و به گرمي با شما صحبت مي‌كند، ديگر نياز نيست چندين بار درخواست خود را تكرار كنيد. همچنين اطلاعات كاملي از سابقه شما در شركت دارد و بر اين اساس از علاقه‌مندي‌هاي شما نيز كاملا آگاه است و حتي قبل از اينكه درخواست خود را بيان كنيد مي‌تواند بسته‌هايي را به شما پيشنهاد دهد كه دقيقا موردنياز شماست. اين‌چنين مكالمه‌اي براي مشتري خيلي لذت‌بخش خواهد بود.
ويژگي‌هاي افزونه كالرآيدي:همان‌طور كه مشاهده كرديد با يك اصلاح كوچك در نحوه پاسخ‌گويي مي‌توان ميزان رضايت مشتريان را به مقدار زيادي افزايش داد. افزونه كالرآيدي محك اين كار را به‌راحتي براي شما انجام مي‌دهد، افزونه كالرآيدي باقيمتي مناسب بر روي نرم افزار حسابداري شما نصب مي‌گردد و به‌راحتي مي‌تواند ميزان فروش شركت شما را چندين برابر كند. اين افزونه باهدف بهبود ارتباطات فروش، افزايش سطح فروش و وصول بهتر مطالبات مشتريان در هنگام تماس‌هاي تلفني ورودي طراحي‌شده است. امكانات اين افزونه عبارت‌اند از: نمايش يك پرونده كامل از فرد تماس‌گيرنده (نام تماس‌گيرنده، مانده‌حساب، ميزان فاكتور فروش‌هاي ثبت‌شده، اطلاعات آخرين فاكتور فروش، ميزان چك‌هاي پاس نشده، ميزان چك‌هاي برگشتي، كالاهاي پرفروش مشتري، آخرين كالاهاي فروش رفته به مشتري، ثبت هم‌زمان فاكتور فروش براي مشتري، نمايش اطلاعات شخصي مشتري و هشدار تاريخ تولد مشتري، ثبت يادداشت براي مشتري و …)
به‌عنوان مثال زماني كه مشتري با شما تماس مي‌گيرد توسط افزونه كالرآيدي سريعا اطلاعات مشتري در نرم افزار مشخص مي‌گردد و با توجه به سابقه مشتري، تلفن به مسئول موردنظر براي پاسخ‌گويي وصل مي‌گردد. حال مي‌توان با توجه به خريدهاي قبلي مشتري از او درباره تمديد خدمات و يا ارائه پيشنهادهاي ويژه سوال پرسيد. با توجه به گزينه هشدار تاريخ تولد مشتري حتي مي‌توان تولد مشتري را نيز به او تبريك گفت و غافلگير كرد و اين‌گونه مشتريان را به شركت يا موسسه خودمان وفادار كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.